تعمیر کولر گازی | تعمیرگاه مجاز مرکزی کولر گازی در تهران

تعمیر کولر گازی یکی از خدماتی است که در یک‌زمان مشخص از سال به دلیل شرایط آب و هوایی با تقاضای بسیار زیاد مواجه شده که به دلیل نیاز سریع به این خدمات گاهی اوقات با کمک گرفتن از افراد غیر متخصص علاوه بر انجام نشدن تعمیرات کولر گازی در زمان کم با توجه به پرداخت هزینه، مشکل همچنان پابرجاست. ما به‌عنوان یک مرکز تخصصی تعمیرات اسپیلت که سال‌هاست به صورت کاملاً حرفه ای و علمی به تعمیر و نگهداری کولر گازی می‌پردازیم پیشنهاد می‌دهیم که اگر تمایل دارید در فصل گرم سال با این مشکلات مواجه نشوید به دو توصیه زیر توجه فرمایید تا تابستانی خنک و بدون استرس را تجربه کنید.

پیشگیری و مراقبت آگاهانه (سرویس کولر گازی)
عیب یابی و درمان (انجام تعمیرات توسط تعمیرکاران متخصص)

لزوم سرويس به موقع كولر گازی

شاید خیلی از مردم به دلیل مشغله بسیار و یا هزینه سرویس كولر های گازی عملا تا زمان خرابی و خاموش شدن دستگاه های كولر گازی هیچ گاه به سرویس آن فكر نكنند و این كار را صرفا هزینه ای بی دلیل بدانند. تمامی لوازم و ماشین آلات مكانیكی به سرویس های دوره ای نیاز دارند. اگر كولر های گازی سرویس نشوند به دلیل كثیفی، عملا مدت زمان بیشتری را جهت خنك نمودن محیط صرف می نمایند این موضوع در وهله اول باعث افزایش مصرف برق و هزینه پرداختی آن می شود. سر انجام بدلیل كاركرد زیاد كمپرسور و افزایش آمپر مصرفی ممكن است برد دستگاه ، سیم كشی و حتی كمپرسور آسیب جدی و غیر قابل جبرانی ببیند این موضوع می تواند برای شما هزینه گزاف تعمیرات را به دنبال داشته باشد.

مزیت سرویس به موقع کولر گازی

با صرف هزینه اندک واحد داخلی و بیرونی (پنل و كندانسور) شما شستشو می گردد و همچنین به طور رایگان گاز دستگاه شما چك می گردد. شما ضمن صرفه جویی در مصرف برق هزینه های خود را نیز كاهش داده اید. همچنین مدت زمان بیشتری با خاطری آسوده از هوای مطبوع دستگاه خود لذت ببرید . .

آیا سرویس کولر گازی در شروع فصل گرما لازم است؟

باید به این نکته توجه داشت که جدای از کیفیت، برند، شرکت و کشور تولیدکننده کولر گازی هر دستگاه بعد از مدت ها استفاده نیاز به سرویس و تعمیر پیدا خواهد کرد .

سرویس و تعمیر کولر گازی یکی از مهم ترین اموری است که با انجام منظم آن شروع فصل تابستان علاوه بر کم شدن احتمال خرابی کولر گازی در اوج گرما، تأثیر بسیار مثبتی بر راندمان کولر گازی و مصرف برق خواهد داشت.

ولی اگر به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید و تمایل دارید این کار به‌صورت کاملاً تخصصی انجام پذیرد می‌توانید با تماس با تعمیرگاه مرکزی کولر گازی یا تعمیرگاه مجاز کولر گازی در سطح شهر تهران از خدمات و سرویس و تعمیر اسپیلت ما بهره‌مند شوید.

چرا باید ما را انتخاب کنید ؟

  • داشتن متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران کولر گازی
  • ۱۲ ماه ضمانت کتبی تعمیرات و خدمات
  • دارا بودن شعب فراوان در سراسر شهر تهران
  • هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات کولر گازی
  • تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان
  • داشتن تعمیرکارانی متخصص، متعهد و بااخلاق
  • استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکتی