تعمیر ماشین ظرفشویی

مهم نیست ماشین ظرفشویی خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه تعمیر ماشین ظرفشویی ما تمام برندها و مدل های مختلف را پشتیبانی می کنند.

سرویس ماشین ظرفشویی های آلمانی،ایتالیایی،ایرانی،آمریکایی وغیره..

تعمیر تخصصی بوردهای الکترونیکی با دستگاه های روز جهان ، تعمیرات بوردهای غیر قابل تعمیر ، تعمیر موتور و سرویس در اسرع وقت .

تعمیر ماشین ظرفشویی مجموعه آی پی امداد با بیش از نیم قرن تجربه و دارای مجوز ز اتحادیه های مربوطه ، نمایندگی های معتبر و تکنسینهای مجرب ، متعهد و کارآمد مفتخر است انواع ماشین ظرفشویی های خانگی ، صنعتی و رومیزی و .. را در محل با ضمانت نامه 12 ماهه رسمی تعمیر نماید . ( تعمیرات ، نصب و راه اندازی انواع ماشین ظرفشویی )

تعمیرات در منزل ،عیب یابی ،واردکننده قطعات اورجینال از کشورهای معتبر،قیمت مناسب ،کیفیت عیب یابی،پشتیبانی شبانه روزی،تکنوروژی برتر،خدمات دهی امن ،پرسنل مجرب و متاهد به کار از ویژگی های ما می باشد .

ما در تعمیرگاه های مجاز ماشین ظرفشویی با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر شهر تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر ماشین ظرفشویی به منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم.

به این دلیل که ما به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر ماشین ظرفشویی آشنایی کامل داریم در صورت بروز هرگونه مشکل در کمترین زمان ممکن به مشکل پی خواهیم برد و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهیم بست.

تمامی کارشناسان و تعمیرکارانی که در تعمیرگاه‌های مجاز ما مشغول به فعالیت هستند از بهترین افراد در این زمینه بوده که هرساله با گذراندن دوره های عملی منظم و آشنایی با محصولات جدید مناسب ترین فرد برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما خواهند بود.