تعمیرات جت فن و هیتر های گرمایشی

نگهداری و سرویس مطلوب ضامن سلامتی و افزایش عمر مفید دستگاه خواهد شد.

توجه به این موضوع که انجام بموقع سرویس های ادواری محصول کمک شایانی درحفظ و سلامت دستگاه درزمان بهره برداری آن خواهد نمود و موجب می گردد تا بسیاری از نگرانی های مشتریان درخصوص بهره برداری از دستگاه ارائه شده توسط تاسیسات مرکزی مرتفع گردد.

این مهم تاسیسات مرکزی را بر آن داشت تا علاوه بر ارائه محصول با کیفیت بالا آمادگی خود را نسبت به مشتریانی که نیازمند به اجرای برنامه منظم سرویس و نگهداری توسط اپراتور مجرب هستند اعلام نماید.

لذا مجموعه تاسیسات مرکزی آمادگـی خود را جهت عقد قرارداد سرویس و نگهداری ادواری محصولات خود و سایر شرکت ها را اعلام می دارد.

شایان ذکر است ارائه توجه به زمان ها و مراحل و عملیات سرویس و نگهداری دستگاه و ثبت فرم های مورد نیاز از وظایف واحد سرویس و نگهداری تاسیسات مرکزی می باشد.

چرا 19282 نفر ما را شایسته اعتماد و انتخاب برای تعمیرات جت فن و هیتر های گرمایشی دانستند؟

تعمیرات در محل

پیگیری مداوم

راه های ارتباطی مختلف

همواره به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران ما

تعمیر تخصصی برند های مختلف

از نکات مهم دیگر میتوان به زمان انجام تعمیرات اشاره کرد:

قطعا زمان برای شما با ارزشترین ملاک برای انتخاب یک تعمیرگاه مناسب است. پس برای هر چه بیشتر شدن رضایت شما از ارائه خدمات، هماهنگ شدن کامل تعمیرکار با زمان انتخابی شما را در دستور کار خود قرار داده ایم.

و مهم تر از تمامی دلایل فوق: با هدف تسریع و صرفه جویی در زمان، با ایجاد ۲۲ شعبه تعمیراتی در ۲۲ منطقه تهران، در هر کجا که باشید به شما نزدیکیم تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن برای انجام سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی آ إ گ ، کنارتان باشیم. همچنین برای انجام این کار متخصصینی را اعزام خواهیم کرد که به طور میانگین ۸ سال سابقه تعمیرات تخصصی کماشین لباسشویی آ إ گ را در سوابق کاری خود دارند.